Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Member
    Dołączył
    13.03.2008
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    5
    Postawił
    5
    Piwa otrzymane
    11 (4)

    OK Gothic: Mroczne Tajemnice [Mod]

    Gothic: Mroczne Tajemnice




    OPIS



    Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia są modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła MT toczy się na tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II.

    Mroczne Tajemnice powstały przede wszystkim z myślą o graczach, którzy czuli niedosyt ukończywszy grę Gothic. Ideą modyfikacji było urealnienie Kolonii Karnej, do której trafił nasz bohater. Podniesiony został także poziom trudności. Modyfikacja zawiera:

    - nowe lokacje (dokładnie cztery: stara, opuszczona kopalnia, podziemna świątynie, olbrzymia grota z podziemnym światem i naprawdę wspaniała wyspa z licznymi niespodziankami);
    - nową fabułę główną pośrednio związaną z oryginalną fabułą gry (nie możliwe jest ukończenie głównej fabuły Gothica bez przejścia nowej fabuły. Główną fabułę moda można przejść na dwa sposoby, w zalezności od tego, po której stronie opowie się nasz bohater);
    - nowe obozy (Przemytnicy, Obóz Strażników przed Starą Kopalnią, Fanatycy - uciekinierzy z Obozu Bractwa i Łowcy Orków);
    - zmieniony i odświeżony świat Kolonii Karnej (polecam zwiedzenie każdego zakątka bo czeka Was wiele niespodzianek, czasami nawet miłych)
    - wiele nowych i ciekawych zadań (sporo zadań jest złożonych, z kilkoma zakończeniami);
    - wielu nowych NPCów;
    - nowe bestie;
    - nowy oręż i zbroje, w tym także hełmy;
    - nowe czary;
    - nowy system tworzenia czarów;
    - poprawiony respawn potworów;
    - procentowa nauka walki orężem;
    - nowe umiejętności specjalne;
    - nowe textury podłoża, nieba, etc.;
    - wiele oryginalnych rozwiązań skryptowych;
    Czas gry jest porównywalny z dodatkiem NK dla Gothic2.

    WYMAGANIA


    Minimalne wymagania sprzętowe:

    Pentium II 300Mhz
    128 MB pamięci RAM
    CD-ROM 8x / DVD-ROM
    Akcelerator grafiki 3D
    Karta dŸwiękowa zgodna z DirectX
    Windows 95/98/Me/2000/XP

    Rozsądne wymagania sprzętowe:

    Pentium III 800 Mhz
    256 MB pamięci RAM
    CD-ROM 8x / DVD-ROM
    Akcelerator grafiki 3D 32 MB RAM
    Karta dŸwiękowa zgodna z DirectX
    Windows 95/98/Me/2000/XP

    Screeny:






    INFO:



    Wielkość uploadu: 181,02MB
    Ilosć segmentów: 26
    Uploader: romusmily2
    Upload dla: p2m.org.pl
    Liczba mirrorów: 9
    Liczba hostów: 3


    Pokaż HC


     

    MajkelAngel

    Ostatnio edytowane przez MA ; 28.03.2013 o 22:56


  2. romusmily upija się na koszt 6 osób:

    Elmo (29.09.2009), Fester50 (7.10.2009), killiann (3.03.2010), komar3000  (30.09.2009), Leonidas (29.09.2009), queiroz_eu (14.10.2009)

Tagi dla tego tematu

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Włączony
  • EmotikonyWłączony
  • [IMG] kod jest Włączony
  • [VIDEO] code is Włączony
  • HTML jest Wyłączony
  • Trackbacki : Wyłączony
  • Pingbacki : Wyłączony
  • Refbacki : Włączony