Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Master
    Dołączył
    21.07.2007
    Skąd
    południowa polska
    Postów
    392
    Postawił
    381
    Piwa otrzymane
    775 (412)

    OK Gothic: Mroczne Tajemnice 2.02 dubbing PL

    Gothic: Mroczne Tajemnice 2.02 dubbing PL








    Producent: poziomkaZ
    Kategoria: cRPG
    Tryb gry: single player





    Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia są modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła MT toczy się na tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II.

    Mroczne Tajemnice powstały przede wszystkim z myślą o graczach, którzy czuli niedosyt ukończywszy grę Gothic. Ideą modyfikacji było urealnienie Kolonii Karnej, do której trafił nasz bohater. Podniesiony został także poziom trudności. Modyfikacja zawiera:

    - nowe lokacje (dokładnie cztery: stara, opuszczona kopalnia, podziemna świątynie, olbrzymia grota z podziemnym światem i naprawdę wspaniała wyspa z licznymi niespodziankami);
    - nową fabułę główną pośrednio związaną z oryginalną fabułą gry (nie możliwe jest ukończenie głównej fabuły Gothica bez przejścia nowej fabuły. Główną fabułę moda można przejść na dwa sposoby, w zalezności od tego, po której stronie opowie się nasz bohater);
    - nowe obozy (Przemytnicy, Obóz Strażników przed Starą Kopalnią, Fanatycy - uciekinierzy z Obozu Bractwa i Łowcy Orków);
    - zmieniony i odświeżony świat Kolonii Karnej (polecam zwiedzenie każdego zakątka bo czeka Was wiele niespodzianek, czasami nawet miłych)
    - wiele nowych i ciekawych zadań (sporo zadań jest złożonych, z kilkoma zakończeniami);
    - wielu nowych NPCów;
    - nowe bestie;
    - nowy oręż i zbroje, w tym także hełmy;
    - nowe czary;
    - nowy system tworzenia czarów;
    - poprawiony respawn potworów;
    - procentowa nauka walki orężem;
    - nowe umiejętności specjalne;
    - nowe textury podłoża, nieba, etc.;
    - wiele oryginalnych rozwiązań skryptowych;
    Czas gry jest porównywalny z dodatkiem NK dla Gothic2.












    Minimalne wymagania sprzętowe:

    Pentium II 300Mhz
    128 MB pamięci RAM
    CD-ROM 8x / DVD-ROM
    Akcelerator grafiki 3D
    Karta dŸwiękowa zgodna z DirectX
    Windows 95/98/Me/2000/XP/vista/7

    Rozsądne wymagania sprzętowe:

    Pentium III 800 Mhz
    256 MB pamięci RAM
    CD-ROM 8x / DVD-ROM
    Akcelerator grafiki 3D 32 MB RAM
    Karta dŸwiękowa zgodna z DirectX
    Windows 95/98/Me/2000/XP/vista/7




    Wielkość uploadu: 799,65MB
    Ilość segmentów: 160
    Uploader: Elmo
    Upload dla: p2m.net.pl



    Pokaż HC
     
    Wszystko w porządku
    Zakończenie sprawdzania segmentów: 2011-01-20 01:21:41
    //Łysy Al Capone


    Ostatnio edytowane przez wojs99 ; 1.02.2011 o 14:02
    "Gówno i kapusta zawsze w parze idą. Jedno popędza drugie. Perpetuum mobile."

  2. Elmo upija się na koszt 2 osób:

    Fester50 (30.01.2011), W (20.01.2011)

Tagi dla tego tematu

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Włączony
  • EmotikonyWłączony
  • [IMG] kod jest Włączony
  • [VIDEO] code is Włączony
  • HTML jest Wyłączony
  • Trackbacki : Wyłączony
  • Pingbacki : Wyłączony
  • Refbacki : Włączony